A

R

T

I

C

L

E

  • English
  • .
  • Turkish
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • طراحی وب اپلیکیشن
    • دامنه های ویژه
    • پنل پیامک
  • تعرفه و امکانات
    • طراحی سایت
  • ثبت سفارش
    • مشاوره رایگان
    • ثبت پرداخت
    • پیگیری سفارش
  • مطالب و مقالات
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • طراحی وب اپلیکیشن
    • دامنه های ویژه
    • پنل پیامک
  • تعرفه و امکانات
    • طراحی سایت
  • ثبت سفارش
    • مشاوره رایگان
    • ثبت پرداخت
    • پیگیری سفارش
  • مطالب و مقالات
  • تماس با ما
  • منو اصلی
    • صفحه اصلی
    • خدمات
      • طراحی سایت
      • طراحی وب اپلیکیشن
      • دامنه های ویژه
      • پنل پیامک
    • تعرفه و امکانات
      • طراحی سایت
    • ثبت سفارش
      • مشاوره رایگان
      • ثبت پرداخت
      • پیگیری سفارش
    • مطالب و مقالات
    • تماس با ما
  • منو اصلی
    • صفحه اصلی
    • خدمات
      • طراحی سایت
      • طراحی وب اپلیکیشن
      • دامنه های ویژه
      • پنل پیامک
    • تعرفه و امکانات
      • طراحی سایت
    • ثبت سفارش
      • مشاوره رایگان
      • ثبت پرداخت
      • پیگیری سفارش
    • مطالب و مقالات
    • تماس با ما
POST-1005

انتخاب مناسب کالا

آموزش فروش / همه موضوعات

جهت انتخاب مناسبترین محصول برای فروش لازم است به خوبی از تقاضای مشتری، ارزش محصولات و رقبای خودتان اطلاع داشته باشید. نکات زیر را قبل از انتخاب کالا برای فروش در اینترنت در نظر بگیرید :

 

تقاضای مشتری

دقت کنید که مردم بیشتر چه اجناسی را خریداری می کنند. توجه کردن به قفسه های خالی فروشگاه ها ایده هایی به شما می دهد تا بتوانید محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات را شناسایی کنید. کالایی که انتخاب می کنید باید مورد نیاز مردم باشد و همچنین فروش آن به صورت آنلاین منطقی باشد تا مورد استقبال قرار بگیرد. هرچه افراد بیشتری به محصول موردنظر شما نیاز داشته باشند بدون شک انتخاب آن محصول بهتر است و فروش بیشتری خواهد داشت. خودتان را جای مردم گذاشته و مطمئن شوید که محصول انتخاب شده نظر شما را جلب می‌کند و مناسب است.

 

حمل و نقل

به این نکته توجه داشته باشید که ارسال و حمل و نقل کالا برای شما امکان پذیر بوده و همچنین هزینه ی پایینی داشته باشد. نکته ی دیگری که باید در نظر بگیرید این است که مشتریان می خواهند بدانند در هر زمان محصولشان کجاست یا حداقل از زمان رسیدن حدودی آن اطلاع داشته باشند تا بتوانند آن را دریافت کنند. 

 

میزان سود دهی

فروش محصولاتی با ارزش بیشتر ممکن است شما را سریع تر به پول برساند اما معمولا فروش چنین محصولاتی زمانبرتر است. در مقابل فروش محصولاتی با قیمت کم آسانتر است. برای این که فروشگاه اینترنتی شما موفق باشد لازم است محصولاتی را بفروشید که با هزینه ای کم برای شما سودآوری کنند. دقت کنید که برای محاسبه قیمت نهایی محصولات، هزینه‌های جانبی و پنهان را هم حساب کنید. باید آنقدر سود کنید که این هزینه‌ها را پوشش دهد. این هزینه‌ها شامل هزینه راه‌اندازی و نگهداری سایت، بسته بندی محصولات، تبلیغات و غیره می‌شود.

 

رقابت

بهتر است بخوبی از تقاضای مشتری، ارزش محصولات و رقبای خودتان اطلاع داشته باشید تا مناسبترین محصول برای فروش را انتخاب کنید. باید انتخاب های درستی داشته باشید تا با فروش محصولاتی که مشتری های شما تقاضای آن را دارند و رقبا آن محصولات را ندارند به درآمد زایی برسید. بهتر است از فروش محصولاتی که در لیست محصولات پرفروش این سایت ها قرار دارند، خودداری کنید زیرا این محصولات با نام یک برند بزرگتر شناخته شده اند و رقابت با هر برند بزرگ و شناخته شده ای برای یک فروشگاه تازه کار، نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت.

برای شناسایی محصولات پرطرفدار، قیمت ها و نظرات کاربران را در وب سایت های رقبا، چک کنید. این کار به شما کمک می کند که محصولاتی که شما را از رقبا مجزا می کنند، به خوبی مشخص کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید!

کیفیت

در صورتی که محصولات انتخاب شده شما باکیفیت نباشند، مشتریان پس از اولین خرید‌ خود دیگر به سراغ شما نیامده و اعتماد خود را به فروشگاه شما از دست می‌دهند. به جای این کار بهتر است محصولاتی که کیفیت خوبی دارند را بفروشید. عرضه کالاهای با کیفیت به مشتریان باعث می‌شود که مورد تایید افراد مختلف قرار گرفته و مشتریان با خرید محصولات بیشتر از شما باعث رشد کسب و کارتان ‌شوند.

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید:

Loading...
عکاسی از محصول
از رقبای خود پیشی بگیرید
ویترین اینترنتی کسب و کار شما
از رقبای خود پیشی بگیرید
عکاسی از محصول
ویترین اینترنتی کسب و کار شما
  • تماس با ما

  • درباره ما

  • دسترسی سریع

تماس با ما

آدرس : کرج . عظیمیه . ۴۵ متری کاج . ساختمان سپنتا

تلفن : ۸۱ ۵۱ ۴۴ ۳۴ (۰۲۶) info@maysacenter.ir

درباره مایسا

مرکز دیجیتال مارکتینگ‌ مایسا با بیش از ۱۰ سال تجربه، مجموعه‌ای است که قادر است برای تحقق اهداف شما در زمینه‌هایی مانند افزایش فروش، افزایش سهم بازار و توسعه‌ی برند، با ارائه راه‌حل‌های یک‌پارچه، شخصی‌سازی شده و مقرون به‌صرفه بسیار موثر باشد.

دسترسی ها راهنما خدمات
فرم تماس با ما سوالات متداول طراحی سایت
مطالب و مقالات محاسبه مبلغ سفارش بهینه سازی و سئو
دیجیتال مارکتینگ شیوه های پرداخت طراحی وب اپلیکیشن

مرکز دیجیتال مارکتینگ مایسا

Instagram Facebook Linkedin Youtube Telegram

کلیه حقوق این وب سایت نزد مرکز دیجیتال مارکتینگ مایسا محفوظ است.