A

R

T

I

C

L

E

  • English
  • .
  • Turkish
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • طراحی وب اپلیکیشن
    • دامنه های ویژه
    • پنل پیامک
  • تعرفه و امکانات
    • طراحی سایت
  • ثبت سفارش
    • مشاوره رایگان
    • ثبت پرداخت
    • پیگیری سفارش
  • مطالب و مقالات
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • طراحی سایت
    • طراحی وب اپلیکیشن
    • دامنه های ویژه
    • پنل پیامک
  • تعرفه و امکانات
    • طراحی سایت
  • ثبت سفارش
    • مشاوره رایگان
    • ثبت پرداخت
    • پیگیری سفارش
  • مطالب و مقالات
  • تماس با ما
  • منو اصلی
    • صفحه اصلی
    • خدمات
      • طراحی سایت
      • طراحی وب اپلیکیشن
      • دامنه های ویژه
      • پنل پیامک
    • تعرفه و امکانات
      • طراحی سایت
    • ثبت سفارش
      • مشاوره رایگان
      • ثبت پرداخت
      • پیگیری سفارش
    • مطالب و مقالات
    • تماس با ما
  • منو اصلی
    • صفحه اصلی
    • خدمات
      • طراحی سایت
      • طراحی وب اپلیکیشن
      • دامنه های ویژه
      • پنل پیامک
    • تعرفه و امکانات
      • طراحی سایت
    • ثبت سفارش
      • مشاوره رایگان
      • ثبت پرداخت
      • پیگیری سفارش
    • مطالب و مقالات
    • تماس با ما
POST-1004

عکاسی از محصول

آموزش فروش / همه موضوعات

نکاتی درباره عکس‌ های محصول برای فروش در اینترنت که باید در نظر بگیرید:

 

تصویر زمینه

بهتر است توجه بیننده به کالا جلب شود نه پس زمینه ی آن. اگر کالای شما تک رنگ است، استفاده از رنگ متضاد در پس زمینه، واقعاً به دیده شدنش کمک می‌کند. فراموش نکنید که یک پس زمینه ی مناسب می‌تواند محصول را ارزشمند نشان دهد و زمینه ی نامناسب از ارزش آن می‌کاهد.

 

نورپردازی

برای عکاسی محصولات، نورپردازی ملایم رایج‌تر است. اگر شما با نور طبیعی بطور مثال خورشید کار می‌ کنید، از اشعه ی مستقیم آن جلوگیری کنید و از پراکنده‌ساز استفاده نمائید. و اگر منبع نور شما از پنجره، لامپ یا چراغ تامین می‌شود، آن را پوشش دهید تا نور ملایم‌تری داشته باشید.

 

چیدمان

اگر از چند عنصر با هم عکس می‌ گیرید، چندین بار جای آنها را تغییر دهید تا زمانی ‌که خوب با هم هماهنگ شوند. اگر درصدد فروش کالای کوچکی هستید که قابل ایستادن نیست، از پایه استفاده کنید. مثلا یک جفت گوشواره را از قلاب جواهر آویزان کنید یا پشت کتاب‌ جعبه بگذارید تا سرپا بماند و ...

 

زوایای مناسب

درصورت امکان، از یک محصول‌ در زوایای مختلف عکاسی کنید. این به مشتری اجازه می ‌دهد تا آگاهی بیشتری نسبت به اندازه و ابعاد محصول داشته باشد. همچنین می‌ توانید علاوه بر عکس‌، یک فیلم کوتاه هم به صفحه ی محصول اضافه کنید تا کالای شما را بهتر به نمایش بگذارد.

 

دوربین ثابت

وقتی که از محصولات عکسبرداری می ‌کنید، دوربین را حرکت ندهید. خوشبختانه ابزارهای خوب، قابل دسترس و در عین حال ارزان قیمتی وجود دارند که شما را به هدف می‌رساند. اگر گوشی یا دوربین شما تایمر دارد از آن برای عکس گرفتن استفاده کنید بدون اینکه پایه را حرکت دهید.

 

زیاد عکس بگیرید

آخرین توصیه‌ی ما در زمینه‌ی عکاسی از محصول: به یک عکس برای هر محصول قانع نشوید. درست همان‌طور که مشتریان دوست دارند کالا را به‌صورت فیزیکی و از زوایای مختلف ببینند، نگه دارند و حتی امتحان کنند، محصول شما نیز باید عکس‌های مختلفی داشته باشد تا این شرایط را شبیه‌سازی کند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید:

Loading...
ویترین اینترنتی کسب و کار شما
انتخاب مناسب کالا
از رقبای خود پیشی بگیرید
از رقبای خود پیشی بگیرید
انتخاب مناسب کالا
ویترین اینترنتی کسب و کار شما
  • تماس با ما

  • درباره ما

  • دسترسی سریع

تماس با ما

آدرس : کرج . عظیمیه . ۴۵ متری کاج . ساختمان سپنتا

تلفن : ۸۱ ۵۱ ۴۴ ۳۴ (۰۲۶) info@maysacenter.ir

درباره مایسا

مرکز دیجیتال مارکتینگ‌ مایسا با بیش از ۱۰ سال تجربه، مجموعه‌ای است که قادر است برای تحقق اهداف شما در زمینه‌هایی مانند افزایش فروش، افزایش سهم بازار و توسعه‌ی برند، با ارائه راه‌حل‌های یک‌پارچه، شخصی‌سازی شده و مقرون به‌صرفه بسیار موثر باشد.

دسترسی ها راهنما خدمات
فرم تماس با ما سوالات متداول طراحی سایت
مطالب و مقالات محاسبه مبلغ سفارش بهینه سازی و سئو
دیجیتال مارکتینگ شیوه های پرداخت طراحی وب اپلیکیشن

مرکز دیجیتال مارکتینگ مایسا

Instagram Facebook Linkedin Youtube Telegram

کلیه حقوق این وب سایت نزد مرکز دیجیتال مارکتینگ مایسا محفوظ است.